środa, 26 lutego 2014

Wielkanocne szablony i tutoriale - komu, komu?? Bo Święta tuż, tuż :)

Nie wiem czy tam wypada przepraszać od razu w pierwszym zdaniu za tak długą nieobecność, ale jakoś tak się życie układa ostatnio, że na blogowanie czasu brakuje.
Na kolejne tutoriale w tej chwili niestety szans brak, ale pomyślałam, że może przyda się Wam kilka prostych szablonów wielkanocnych oraz tutoriali. Święta już przecież niebawem. Częstujcie się więc, szyjcie i koniecznie pochwalcie się efektami :)

Pozdrawiam Agata

Wszystkie szablony znalezione w sieci

D.I.Y. :)

ps. post poprawiony dla wszystkich tych, którzy skarżyli się, że linki są mało czytelne. 
Teraz nie powinno być problemu z ich znalezieniem.















15 komentarzy:

  1. tildę znam dobrze, ale kurczak mi się podoba, pomyślę o nim, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było czekać na Ciebie tyle czasu! Dziękuję za wspaniałe wykroje, na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką maszyny do szycia, a od dziś rozgaszczam się u Ciebie :) Dziękuję za klarowne informacje, kurczaki pojawią się u mnie na mur-beton :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kurki pokrowce na jajka są przecudne :) muszę uszyć kilka takich na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te kurki i takie wiosennie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne inspiracje swiateczne :) Dziekuje za linki do tutoriali :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zachwyciły te jajka :D bardzo fajna dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że już nie piszesz! zaglądam tu często, a tu pustki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dzięki za szablon zająca/królika :) uszyłam 3 takie w ostatniej chwili tuż przed Wielkanocą i wręczyłam jako upominki dla najbliższych. Możesz efekty moich prac na Twoim szablonie zobaczyć na moim blogu: www.niezchin.blogspot.com. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń